trešdiena, 2010. gada 20. oktobris

Henrik Dresher

Mākslinieks un ilustrātors. Mani īpaši neinteresē manu grāmatu ilustrācijas- tikai atsevišķi, kā zīmējums, jo personīgi es nejūtu vajadzību pēc teksta papildinājuma un parasti to nenovērtēju. Tikai vāki man ļoti patīk:) Taču līdz pat pusaudža gadiem man ļoti patika jebkuras ilustrācijas lasītajās grāmatās un līdz šim mani ļoti, ļoti interesē, uzrunā, uztrauc un sajūsmina ilustrācijas bērnu un pusaudžu grāmatās. Es mūžīgi pavelkos un nopērku to, ko nevaru tobrīd atļauties vai to, kas īpaši neinteresē manu bērnu, jo mani interesē un es negribu to likt atpakaļ plauktā:)

Jāsaka, ka manam bērnam patīk VISAS ilustrācijas un viņš vispār neatšķir to māksliniecisko (ne)vērtību. Pašlaik lasu viņam sengrieķi mītus- drausmīgi noformētus a la "nemākulīgi, bet jūsmīgi Disneja fani", viņš tik elš- kāds skaistums!:)))

Bet nu Drešers. Te ir viņa lapa. Īpaši iesaku sadaļu kids books pa kreisi.

2 komentāri:

  1. Paldies, Anita, ka Tavā blogā regulāri redzu interesantas lietas, kuras pati droši vien nekad neatrastu! :) Ļoti jauki un interesanti!

    AtbildētDzēst
  2. Priecājos, ka patika!
    Es te to visu lieku bez īpaša mērķa, lai nepazustu informācijas plūsmā. Diemžēl interesēties fundamentāli/sistemātiski neprotu, taču ilgstoši gan:)

    AtbildētDzēst