pirmdiena, 2013. gada 2. decembris

ķirbja maize

Izcila recepte no izcilā bloga lapatissiere.livejournal.com.

Ķirbju maize
(mūsu izpratne, bez šaubām, kēkss)
Vajag (vienam garenam kukulim vai 12 mafiniem):
pusglāze rozīņu, iemērkt iepriekš*
----------------------------------------
180 g kviešu miltu*
150 g kviešu pilngraudu miltu (nesijāto)
1 TK cepamā pulvera
3/4 TK sodas
1/2 TK kanēļa
1/2 TK sāls
1/4 TK muskatrieksta
1/8 TK maltu krustnagliņu
150 g cukura (man- gaišbrūnais, kā vienmēr)
------------------------------------------
1 gl ķirbja biezeņa
2 olas
120 ml eļļas
Gatavošana:
Sajaukt miltus, visas garšvielas, izsijāt, sajaukt ar cukuru.
Atsevišķi sajaukt olas, eļļu, ķirbja biezeni.
Sajaukt abus maisījumus, ilgi nemaisīt- tikai kamēr nav sausu miltu. Pielikt rozīnes.
Cept 200 C 30-40 minūtes, gatavam ļaut nedaudz pastāvēt cepamajā formā, tad izņemt un atdzesēt uz restes.
Komentāri:
*rozīnes nelietoju, tatad- kaltētas dzērvenes
**man šie arī bija pingraudu, taču sijātie
Iespaidi: ļoti vienkārši, precīzi un ļoti, ļoti garšīgi. Īsta svētku smarža.

2 komentāri:

  1. Ķirbis ar dzērvenēm izklausās ļoti svinīgi, tieši svētku sezonai piemēroti.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ir arī piemēroti! Un ļoti vienkārši, ja ir ķirbja biezenis. Man tikai prasās sasmalcināt dzērvenes, taču es to pat neminēju, jo tā ir mana individuālā izpratne par struktūrām:)

      Dzēst