piektdiena, 2014. gada 22. augusts

un kur tad brokoļi?

Dārgie draugi, mani piemeklējusi virkne Kulināro Neveiksmju, tā gadās. Brokoļu zupa tika izlieta kur nākas un tā tālāk. Tagad gaidu kosmiskās labvēlības atgriešanos:))
Pa to laiku rīt ielikšu jaukus tomātu salātus, kuri jau sen gaida savu laiku! Un svētdien- ideālās pankūkas.

4 komentāri:

  1. Vienu reizi es mēģināju taisīt spinātu zupu ar sablenderētiem āboliem. Izrādījās, ka tie sablenderētie iesaldētie āboli, kas man bija mājās, bija ar cukuru. Lūk šo zupu es izlēju "kur nākas" un vairāk neesmu mēģinājusi :) Tāpēc izstāsti, ko Tu no tās brokoļu zupas iemācījies :) Es iemācījos neuzticēties mistiskiem maisiņiem saldētavā :)))

    AtbildētDzēst
  2. Ieviņ, es te parasti nelieku neveiksmes, kaut gan tās man, protams, gadās- vienkārshi tāpēc, ka ne tik bieži te rakstu.
    Konkrēti par to zupu- es iemācījos neuzticēties puraviem. Man jau I. sen teica, ka normāls pēc skata puravs var būt sapuvushi-neaprakstāmi-pretīgs pēc garshas, bet man tas nekad nav gadījies. Šī bija pirmā reize:))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Puravs! Interesanti! Es lieku vienā zupā, kur izmanto tikai balto purava daļu. Vienmēr veikalā pataustu, lai būtu stingrs. Ok, pieņemu zināšanai.

      Dzēst
    2. Es, Ieviņ, puravus lietoju ļoti bieži un parsvarā tikai balto daļu. Protams, ka pataustu, Bet ar to nepietiek. Jo pēkshņi gatavoshanas procesā tiem rodas neaprakstāma smaka(((. Nekad tā nav bijis ieprieksh.

      Un tad atkal no veikaliem izzuda brokoļi!!

      Dzēst