sestdiena, 2014. gada 26. jūlijs

karstā laika deserts- aprikozes ar kastaņu biezeni

mans jūlija prieks- kastaņu biezenis, kas ideāli sader ar augļiem un ogām, neprasa nekādu gatavošanu un priecē visus, jo nav ikdenišķs produkts. 
Nopērkams Stokmann'ā, sastāvs ideāls (kastaņi, niedru cukurs, vaniļa), cenu precizēšu, kad nedaudz rimsies karstums un tikšu līdz kārtējai burkai. 

Vajag:
sulīgas, gatavas aprikozes
kastaņu biezenis
mellenes vai zemenes
Gatavošana: pārgriezt aprikozi uz pusēm-izņemt kaulu-ielikt nedaudz biezeņa-uzbert ogas.
Iespaidi: ļoti harmoniski, saldi, svaigi un tekstūra tāda... nevienkārša. Paldies māsai par ideju! 
Vēl deserti ar pildītiem augļiem-
melones deserts melonē
persiki ar rikotu, shokolādi un vaniļu

7 komentāri:

  1. Perfekti!!!Paldies Tev un māsai! Šī ,pagaidām, ir labākā atrastā recepte šovasar!Aprikozes esmu pildījusi dažādi,bet šī versija ir pati pilnība.Varu pačukstēt,ka Rimi parādījušies vārīti(vai tvaikoti) kastaņi vakuma iepakojumā.Paciņa nav liela un lēta,bet īpašākai reizei noder gan salātiem,gan pildījumam,gan kādam desertam(šķiet,ka sāls klāt nebija).
    Evita

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Evita, prieks dzirdēt, ka patīk recepte! Es to ar prieku atkārtotu visas šīs kartās dienas, taču netieku līdz Stokmannam, nevaru tādā laikā pārvietoties pa pilsētu:) Kastaņus noteikti paskatīšos, paldies!

      Dzēst
  2. Gribu kastaņu biezeni! Nekad nebiju tādu ievērojusi veikalā...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aija, tas arī nav, teiksim, Rimi, un arī Stokmann ir tikai viens ražotājs. Stāv burciņas pie ievārījumiem. Tas ir samērā salds un man neliekas, ka to var ēst pašu par sevi- nav tik izteiksmīgs, bet nu kopā ar augļiem- ļoti labi.

      Dzēst
  3. Protams, Anita, man jau sen Stockmann ir kļuvis par vietu, kur var atrast jebko... vismaz no tām lietām, ko man ienāk prātā vispār meklēt :) Ja kaut kas nav Stockmann, tad visticamāk tas nav nekur citur (domāju tieši veikalus, ne internetu).

    AtbildētDzēst
  4. Jā, analoģiski:)) Es gan nesen pēc dažu gadu pārtraukuma nonācu Sky, un kaut gan kopumā tas atstāja neatbilstības manam dzīves veidam iespaidu, garshvielu nodaļa bija iespaidīga.

    AtbildētDzēst