pirmdiena, 2016. gada 5. decembris

auzu maizītes

līdz šim nezināju, kam varētu izmantot Rimi nopērkamos auzu miltus, tagad beidzot tapa skaidrs:)
Receptes pamats no http://laperla-foto.livejournal.com/, kas ir viens no labākajiem man zināmajiem recepšu blogiem. Es recepti pielāgoju savām vajadzībām, man maize bez sēkliņam neliekas ēdama:)
Vajag:
3 M olas
2x180g presētā biezpiena, treknumam nav nozīmes
15 g sīrupa (man- agaves, var vnk cukura. Var arī cukuru, attiecīgu daudzumu)
4 g sāls
30 ml eļļas (man, kā vienmēr, vīnogu kauliņu)
300 g auzu miltu
74 g sēklu maisījuma
8 g cepamā pulvera
Gatavošana:
Ar blenderi sakult biezpienu ar olām, sīrupu, eļļu, sāli. Pielikt miltus un cepamo pulveri, sekliņas, rūpīgi samaisīt. Sanāks nedaudz lipīga mīkla. Atstāt uz minūtēm 15.
Uzkarsēt cepeškrāsni līdz 190 C.
Veidot apaļas maizītes (man patīk tādas palielas, citrona izmēra), likt uz cepamā papīra, cept 20-25 minūtes, atdzesēt uz restes.

2 komentāri:

  1. es domāju tdu homogēnu, bez graudainības, parastās veikala paciņas 180-gramīgās

    AtbildētDzēst