sestdiena, 2012. gada 14. aprīlis

mazi, ātri, saldi, apaļi

Pēdējā laikā kaut kā nebija enerģijas gatavot kaut ko darb- un laikietilpīgu. Un šie mazie saldumi izrādījās ideāls risinājums, kad vajag kaut kādu desertu (hm, tādi gadījumi, jāsaka, veido 95% manas dzīves:))
Pirmos novēroju savā mīļajā krišnaītu kafejnīcā Barona ielā, tur tos sauc "Lotoss" un mans bērns uzskata, ka tie ir pārpasaulīgi garšīgi. Pamēģināju atkārot mājās- precīzi tādi arī sanāk. Paldies krišnaītiem.
Vajag: iebiezināto pienu ar cukuru, kokosa skaidiņas, var arī riekstu ielikt vidū.
Gatavošana: pievienot skaidām pienu, kamēr mīkla blīva un pēc konsistences kā plastilīns. Savelt bumbas valrieksta lielumā, apviļāt skaidās.
Bet man ir citi favorīti.
Nespēju iedomāties, ka man varētu kaut kas vairāk garšot.
Vajag: vārītu iebiezināto pienu, samaltus cepumus, samaltus grauzdētus riekstus (var nelikt, bet ja liekat- valriekstus, grauzdētas mandeles, indijas).
Gatavošana: rūpīgi samīcīt kopā cepumus un kondensēto pienu, apviļāt cepumos.
Un tad sarežģītāki, jo izejvielas neikdienišķas.
Vajag: marcipāna masu, rumā mērcētus augļus, maltus riekstus apviļāšanai.
Gatavošana: savelt bumbas no marcipāna un augļiem (proporcijas jūsu ziņā, man garšo daudz augļu), apviļāt riekstos.  

5 komentāri:

  1. Vai tie otrie saldumi negaršo līdzīgi krišnaītu kafejnīcas "Čakrai"? Ja tā, tad mans kārais zobs būtu pārlaimīgs :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ernee, jā, tieši Čakrai:)) Es vēl nespēju noformulēt atšķirību- vai nu pie krišnaītiem cepumi netiek sasmalcināti miltos, vai nu ir vēl kaut kāda sastāvdaļa- ideāli identiski nav, taču 90% līdzības:)

      Dzēst
  2. ai, ai, cik kārdinoši! ... un nesaprotu, kā tas nākas, ka nekad neesmu ēdusi krišnaītu kafejnīcā Barona ielā... veikalu apmeklēju, garšvielas u.c. pērku, bet tur nekad neesmu iegājusi :) Šī kļūda jālabo!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aija, es dzīvoju centrā visu laiku, cik pastāv šī kafejnīca, taču pirmo reizi iegāju pirms pāris mēnešiem. Domāju, ka esmu pēdējā, kura tur vēl nav bijusi:))
      Noteikti iesaku!

      Dzēst
    2. Anita, nu cerams, ka mana pārcelšanās uz Rīgu vasarā (lai arī ne uz centru) sekmēs šo pasākumu :D

      Dzēst