trešdiena, 2014. gada 27. augusts

brokoļus gaidījāt? brokoļu krēmzupa ar zilo sieru

nu tā, mana pacietība izsīka:) Līdz Dominai ar svaigajiem brokoļiem es vēl tikšu, šodien iztiksim ar saldētajiem. 
Recepte no bbcgoodfood.com, mans atstāstījums. Oriģinālā stiltons, taču man parastais zilais Dor Blue.
Vajag:
2 ĒK rapšu eļļas (man- olīveļļa)
1 sīpols, sīki sagriezts
1 selerijas kāts, sagriezts (un tās dzīslas arī izņemiet, tās blenderis nesamals)
1 puravs, sagriezts (es lietoju tikai balto daļu)
1 vidējs kartupelis, nomizot-sagriezt
pusTK sviesta
1 l vistas vai dārzeņu buljona
1 brokoļu galviņa, sagriezt
140 g stiltona vai cita zilā siera, sadrupināt
Gatavošana:
Uzkarsēt eļļu, likt sīpolus, uz vidējas uguns cept kamēr mīksti. Pielikt seleriju, puravu, kartupeli, sviesta gabaliņu. Apmaisīt, uzlikt vāku, pasautēt 5 minūtes. Noņemt vāku.
Pieliet buljonu un sauju brokoļu. Vārīt 10-15 minūtes kamēr dārzeņi mīksti.
Pielikt pārējos brokoļus un vārīt 5 minūtes. 
Sablenderēt. Pārkaisīt ar pipariem, pielikt stiltonu*.
Komentāri: es sieru klāt neliku, grūti saprast- vai tiešām tik daudz vajag, es to liku šķīvī.
Un tiešām akurāti ar seleriju- man kātu izmantošana krēmzupās liekas riskanta, ja jums nav rūpnieciskais blenderis.
Iespaidi: viegla, zaļa, garšīga- viss kā nākas:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru