svētdiena, 2014. gada 24. augusts

steidzam ēst vasarīgos salātus

Pirms sāk līt katru dienu un rīti kļūst visai vēsi, organisms man jau signalizē par rudeni- es vairs negribu nedz tomātus, nedz gurķus un sāku arvien vairāk termiski apstrādāt dārzeņus un augļus. Bet nu pēdējos vasaras brīžos tomēr vēl var apēst kaut ko vasarīgu!
Tomātu-cūku pupu salāti
Vajag:
dažādu formu un krāsu tomāti
"Siershtelles"siers ar zaļumiem
vārītas cūku pupas (pirms vārīshanas noņemta miziņa)
lapu kāpostu (kales/keila)  vai spinātu lapas, saplēst
Aizdars:
1 ĒK olīveļļas, 1 TK baltvīna etiķa, pusTK medus, sāls, pipari
Gatvoshana: sajaukt visas salātu sastāvdaļas, sajaukt aizdara sastāvdaļas, pārliet.

Tomātu-gurķu ar zaļumiem un sieru
Vajag:
dažādu formu un krāsu tomāti
"Talsu ritulis ar zaļumiem"
gurķi (nomizot)
zaļumi (daudz)- pētersīļi,. spināti, keils, baziliks, timiāns, piparmētras, sagriezt
eļļa, TK baltvīna etiķa, sāls, pipari
Gatavoshana: visu sajaukt.

4 komentāri:

  1. Cūku pupas, uznāca man bēdas, mums parastajā veikalā nav, un braukt uz speciālo zemnieku tirgu man īsti nesanāk (un nezinu, vai cūku pupas tur ir)... Tā sagribējās...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ak, nu ko es tev varu teikt... neko:) Mums vēl ir cūku pupas, bet nu jau pēdējās...

      Dzēst
  2. štrunts par tiem salātiem, bet tas galdauts kaut kāds burvīgs! Tā dakšiņa .. ē, kaut kā atdalās vai ir piešūta?

    AtbildētDzēst