piektdiena, 2014. gada 11. jūlijs

biezpiena-kabaču plāceņi ar zirnīšiem

recepte no GoodFood žurnāla, 04.2013. Mans brīvais atstāstījums.
Vajag:
250 g rikotta (var biezpienu, protams)
2 nelieli kabači, sarīvēt, ar roku nospiest lieko sulu
50 g zirnīšu (pēc nolobīšanas, tā ir viena sauja)
75 g miltu ar cepamo pulveri (1/3 TK)
1/2 TK paprikas pulvera
1.5 ĒK sakapātu zaļumu (piparmētras, loki, baziliks)
1 maza citrona miza*
2 olas
eļļa cepšanai**
*citrona daudzumu trīsreiz samazināju
**oriģinālā paredzēta fritēšana
Gatavošana:
Visu, izņemot eļļu, sajaukt, atstāt uz kādām 20 minūtēm, tad cept uz vidējas uguns no abām pusēm. Es gatavās uz minūti lieku uz papīra dvieļa.
Komentāri: 
Ja aizvieto miltus ar kukurūzas miltiem, saturēt plāceņus grūti, bet iespējams:)
Pārbaudiet, lai zirnīši būtu jauni un sulīgi, pretējā gadījumā labāk izmantot saldētos, atkausējot pirms tam.

vēl vienas kabaču-biezpiena pankūciņas, kuras varot cept cepeškrāsnī
un tad kabaču plāceņi ar mannu

4 komentāri:

  1. O, kur jau tik skaisti zirnīši?
    Kabaču pankūkas izklausās super, un apbrīnoju, ka Tu vienmēr liec klāt tik intersantas garšvielas, piemēram, piparmētru.

    AtbildētDzēst
  2. Ieviņ, man jau liekas, ka zirnīši ir augstākajā punktā, drīz jau sāks būt pārāk cieti. Katrā ziņā tirgū to ir ļoti daudz.
    Nu, par garšvielām jau es pati neizdomāju, receptes autori)) Turklāt mans bērns neko tādu neēd, varu likt visu, ko gribu:))

    AtbildētDzēst
  3. Kabaču plāceņi,kabaču pīrāgi-sacepumi(keksa formās) man nekad nesanāk.Zem receptēm daudz slavinošu komentāru,bet man panniņā pļockiņa vien sanāk.:)) Kāpēc tā,atbildi vēl neesmu atradusi.:)
    Evita

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man plāceņi nesanāk katru otro reizi, lai cik perfekta neliktos recepte. Esmu dzirdējusi viedokli, ka plāceņus nekādā gadījumā nedrīkst apgriezt otrādi pirms viena puse kārtīgi izcepusies, kā arī neiesaka ekonomēt uz eļļas- labāk pēc tam likt uz papīra dvieļiem.Nu, liekais šķidrums arī jānotecina. Bet nu ir ēdieni, kas vienkārši nesanāk un viss:)

      Dzēst